Hazal Küçükköse'den çarpıcı sözler! Bazen seksi bir kadınım



Hazal Küçükköse'den çarpıcı sözler! Bazen seksi bir kadınım

Tuan Tunalı ile 4 yıllık evliliğini bitirmek için gün sayan oyuncu Hazal Filiz Küçükköse, ayrılık sonrası içsel bir yolculuğa çıktı. Kadındaki öncelik ne olmalı, seksilik mi doğallık mı sorusuna kendisinin her zaman doğallıktan yana olduğunu ifade eden Küçükköse şunları söyledi: "Ben her zaman doğallıktan yanayımdır. Kadının doğasında zaten tüm bahsettikleriniz mevcut, bunu yansıtabileceği anlar gerekli sadece. Özgür, mutlu ve özgüvenli bir kadında hepsini fazlasıyla görebiliriz.

Ben olduğum gibi kalmaya özen gösteriyorum, çabalı şeylerden kaçınıyorum, ne hissediyorsam onu yaşıyorum. Bazen seksi bir kadın, bazen de yaramaz bir çocuğum... Şirin midir bilmem ama o çocuğun yaşanılan her şeye, alınan her yeni yaşa inat çocuk kalmasına özen gösteriyorum. "

Yaşamında “tokluk ve açlık” olarak nitelendirebileceğin neleri tecrübe edindin? -Hayata dair tüm çabam dengede kalabilmekle ilgili, dolayısıyla hiçbir şeyin açlığını çekmedim ya da tıka basa doymadım bu zamana kadar. Az ya da çok hayatın bana sunduklarının farkına varmaya çalışıyorum. Zaman neler getirir bilmiyorum ama doymak istemeyeceğim kadar güzellikte tecrübeler tatmak isterim.

Kendini ruhen yorgun hissettiğin an, sakinliği mi yoksa yabancı yerlerde kendinle baş başa olmayı mı tercih edersin? -Bu durumlar için çok özel birkaç yerim var, oralara gitmeyi ve kendimle kalmayı tercih ediyorum. İhtiyaç ve ruh halime göre tercih yapıyorum; bazen sessiz ve sakinliğin içinde sevdiğim müziklerle bazen de kalabalık ve bol ses içinde yalnız kalmayı tercih ediyorum. İnsanın hayatta en çok kendi kendinin arkadaşı olduğunu hatırlatan anlar oluyor...

Kendini güzel buluyor musun? -Zaman zaman güzel, zaman zaman değil; bu ruh halime göre değişiyor. Kendimle barışık biriyim, bedenimi güzellikleriyle kusurlarıyla kabul ediyorum, kendimle ve yaratılışımla savaşmıyorum. Beden güzelliğinin ruh haliyle paralel olduğuna inanıyorum. Kendimi seviyorum, sağlıklı beslenmek, spor yapmak ve ruh sağlığımı korumak adına zorunluluklarım var. Kendime yaptığım en güzel yatırım tüm bunların dönüşü oluyor.

“Mehmed Bir Cihan Fatihi” dizisinde canlandırdığın Melike nasıl bir kadın? -Melike dönemin güçlü kadınlarından biri. Çocukluğunun çoğunu ileride evleneceği adam diye düşündüğü aşkıyla geçiriyor. Platonikliğin dışında, gerçekliğin çok yakınında kalıyor hisleri. Fakat o inanıyor olacağına, çünkü varlığını hissetmediği bir şeyi istemediğini biliyor. Melike de o ihtimalin peşinde...

Hiç sahip olamadığın bir aşka kapıldın mı? -Hayatım boyunca hiç yaşamadım o hissi. Hatta küçükken yabancı şarkıcılar ve oyuncuların posterleri olurdu arkadaşlarımın odalarında, o zaman bile anlamazdım o duyguyu. Hatta itiraf ediyorum özenirdim; ben de onlar gibi dergilerden çıkan posterleri odama asmıştım.

OLUMLAMA KALIPLARIM VAR: “Her sabah duş alırken ya da yüzümü yıkarken söylediğim bir olumlama kalıbı var. ‘Ruhumdaki ve bedenimdeki tüm olumsuz düşüncelerin, bana ağırlık yapan tüm hislerin, öfke, kin, nefret ve kalbimi kirleten her duygunun, bedenimden bu suyla birlikte akıp toprağa karışmasını istiyorum’ gibi çeşitlendirebildiğim ama bu minvalde bir olumlamam var. ”

#Hazal#Küçükköse'den#çarpıcı#sözler!#Bazen#seksi#bir#kadınım#Tuan #Tunalı #ile #4 #yıllık #evliliğini #bitirmek #için #gün #sayan #oyuncu #Hazal #Filiz #Küçükköse #ayrılık #sonrası #içsel #bir #yolculuğa #çıktı #Kadındaki #öncelik #ne #olmalı #seksilik #mi #doğallık #mı #sorusuna #kendisinin #her #zaman #doğallıktan #yana #olduğunu #ifade #eden #Küçükköse #şunları #söyledi: #"Ben #her #zaman #doğallıktan #yanayımdır #Kadının #doğasında #zaten #tüm #bahsettikleriniz #mevcut #bunu #yansıtabileceği #anlar #gerekli #sadece #Özgür #mutlu #ve #özgüvenli #bir #kadında #hepsini #fazlasıyla #görebilirizNeVarNeYok # #magazin #haber #güncel #sondakika #söylemezsemolmaz #duymayankalmasın #artıksusma #söylemezsem #olmaz #soylemezsenolmaz #duymayan #kalmasın #artık #susma #2018


ABONE OL !:
https://goo.gl/CLWhWo https://youtu.be/Lj6dZvbOgeE

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İmmünoterapi nedir SGK immünoterapi ilaçlarını karşılıyor mu?

Ayşenur Balcı +18 fotoğrafları sonrasında sıfırladı işte son hali

Yeşim Salkım'dan olay itiraf! 25 yıllık arkadaşımla seviştim